فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: ضیافت‌های افطاری در ماه مبارک رمضان باعث ایجاد انس، محبت و الفت بین مردم شده و همین امر دشمنان نظام را از تفرقه‌اندازی ناامید می‌کند.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۳۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم ضیافت افطاری ویژه کارکنان وظیفه پدافند هوایی شمال شرق اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم ایجاد انس، محبت و الفت بین مسئولین و سربازان است این همدلی و اتحاد، موجب یأس و ناامیدی دشمنان بوده و در انجام مأموریت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی ایفا کرده است.

 وی افزود: حضور جوانان در لباس مقدس سربازی و خدمت به‌نظام جمهوری اسلامی، خود نوعی جهاد است و باید این فرصت را غنیمت شمرد و به این اقدام با خلوص نیت نگریست تا مقبول درگاه الهی واقع شود.

 معصومی بیان کرد: مقارن شدن بهار طبیعت با بهار قرآن و برپایی سفره‌های افطاری خاطره‌ای شیرین برای سربازان منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور است.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، سربازان وظیفه را امانت ارزشمند مردم دانست و خاطرنشان کرد: لحظه‌به‌لحظه حضور آنها در ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن ایجاد فرصت برای تولید قدرت برای دفاع از کشور عزیزمان، یک فرصت آموزشی و پرورشی برای تربیت نسل جوان در حوزه‌های مختلف مذهبی و تربیتی و اخلاقی است.

 در ادامه حجت‌الاسلام محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، ماه مبارک رمضان را بهار قرآن کریم دانست و گفت: تلاوت قرآن کریم، توجه به معنی و تفسیر آیات کلام‌الله مجید، خودسازی، تهذیب نفس و روزه‌داری، باعث رسیدن انسان به مرتبه‌ای در ماه مبارک رمضان می‌شود که نفس‌کشیدنش عبادت محسوب شود.

 وی افزود: در همین راستا و برای به نتیجه و به هدف رساندن فرصت‌ها، اجرای طرح‌های ۱۶ گانه مصباح در ارتش، نقشهٔ راه بسیار قوی و اثربخش بوده است.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان از تداوم این مراسمات تا انتهای ماه مبارک رمضان خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها